Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Neno aka Crystone bra och snabb support....

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-08-17, 14:42 #1
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 505
Jag undrar hur det går för de ”gamla” Neno kunder? Hur funkar det tex med supporten och servicen nu när Crystone har tagit över? Några åsikter?

För mig känns det som att Neno har hamnat i ”no mans land” efter det att Crystone har tagit över. För det första så kan vi som är Neno kunder inte ta vara på nyheter, priser och kampanjer som Crystone kör. Sedan har Neno själva slutat att presentera nyheter på sin hemsida och blogg. Så för att försöka få reda på lite information om vad som händer ringer jag och pratar man med den gamla ägaren Johan. Han talar om att han heller inte vet vad som kommer att hända med Neno och kan inte säga något mer för tillfället. Ja, men det känns jävligt tryggt och höra något sånt. Så där står man och väntar på att något ska hända…..

För det andra så gick Crystone ut med att när man tog över så skulle det bli sååååååå mycket bättre med tex supporten som skulle ha öppet längre men även helger. Faktum är att ingen i Crystones supporten kan hantera ärenden som har med Neno att göra förutom att registrera en domän, så vad spelar det för roll hur länge du har öppet då om du inte kan hantera ärendena? Nu måste jag dock tillägga att alla ärenden som sköts av Johan och Erik (gamla Neno owner och domänregistreraren) sköts fint. Men nu när Johan är på semester i 3 veckor till (hade 4 veckor i juli månad också) får man som vanligt ”vänta på den teknikern”. Det är andra gången man väntar på honom och förra gången han kom tillbaka från semester (början av aug) så hade han så mycket att göra så det gick inte att prata med honom utan man fick maila till honom. *suck* *suck* *suck*

För det tredje så har det gått över 24 timmar så har de fortfarande inte hört av sig gällande mitt ärende som jag skickade kl 11:31 igår. Är det höga förväntningar att man bör få support innan 24timmar? Det tycker inte jag med tanke på att billigare webbhotell som B-one, Surftown mm. Svarar snabbare så borde de dyrare också kunna göra det.

Mot all förmodan, skulle någon i Crystone läsa detta så gäller det ärende: KCK-739463
Milad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017