Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Duktig programmerare sökes för utveckling av site

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-05-06, 15:10 #1
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Programmerare sökes. Har nyligen startat upp en site som jag nu vill utveckla vidare. Behöver hjälp av en duktig programmerare som kan programmera en community-liknande sida. Det är dock ingen community som skall byggas, men tekniken bakom lär vara den samma då det bygger på medlemssidor och så vidare. Sportintresse kan vara en fördel men absolut inget tvång. Ersättning eller partnerskap diskuteras. Hör av dig om du är intresserad att höra mer.

Det jag är ute efter är en automatiserad site för detta spel: www.managerligan.com

Alla deltagande lag skall kunna gå in på sin egen sida (med hjälp av användarnamn och password) och skapa sitt lag, göra byten och så vidare. Gå in på sidan för att få en tydligare bild av vad jag är ute efter.

Designen på sidan har jag inte gjort själv utan fått gjord till mig, vad som skall hända med den designen, utvecklas eller bytas ut, diskuteras.
Rocketer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-06, 15:19 #2
madwax madwax är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 35
madwax madwax är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 35
har du tittat på denna sidan: http://www.managerzone.se/ ?

Hur skiljer sig din sajt och vilka ersättningsnivåer pratar vi om?

//jan
madwax är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-06, 15:42 #3
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Har spelat managerzone själv och tycker det är ett väldigt bra spel. Där finns vissa likheter med hur jag vill ha min sida. Att man har ett eget lag och så vidare. Den stora skillnaden är att managerzone är ett spel med påhitade spelare som man tränar själv med mera.

Mitt spel är ett fantsimanagerspel, det vil säga att spelet bygger på vad verkliga spelare presterar i verkligheten. Har man köpt in Niklas Skoog i sitt lag och han gör mål för MFF i verkligheten får alla fantasilag som valt in honom i sitt lag poäng. Managerzone är alltså en väldigt mycket mer komplexsite med spelsimulator, träningsmöjligheter för spelarna och så vidare.

Ersättningsnivåer, svaret är att jag vet inte, men jag kan inte lägga 25-30 000 på ett bräde om det är dom summorna eller mer det är tal om. Däremot är jag sugen på att köra och tror på idéen och kan tänka mig att diskutera olika ekonomiska lösningar. Såsom partnerskap eller betalning per besökare eller annat.

Är det mindre summor kan det bli tal om engångsbetalning, vill dock ha någon som är engagerad i idéen och tror på den och är beredd att jobba med spelet för att utveckla det, inte någon som bara jobbar stenhårt en månad och sen skiter i det. Därför tycker jag nog att någon form av samarbete är att föredra.
Rocketer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-06, 15:44 #4
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
betalning per besökare låter ju sådär, vad jag menade var någon form av andelsbetalning för varje användare som skapar ett lag, då planen är att ta en avgift för att registrera ett lag.
Rocketer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-18, 16:39 #5
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Rocketer Rocketer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 4
Har fått de svar och intresseanmälningar som behövs och kommer nu arbeta utifrån dem.

Tack för visat intresse...
Rocketer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017