Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Google analytics konto?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-22, 23:16 #11
Nikke Lindqvists avatar
Nikke Lindqvist Nikke Lindqvist är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 202
Nikke Lindqvist Nikke Lindqvist är inte uppkopplad
Medlem
Nikke Lindqvists avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 202
Rädslan för att låta Google veta för mycket börjar ju smyga sig på, och när Google Analytics dök upp var jag också tveksam till en början. Och kanske borde jag bli ännu tveksammare när jag kollar igenom vad jag använder på många av mina egna sajter idag.

Google AdWords - för att dra trafik till några av dem
Google AdSense - på alla mina egna sajter samtidigt som jag sköter ett par kunders konton
Google Sitemaps - till nästan alla mina egna sajter och även till en hel del kunders sajter. Allt på samma konto....
Google Toobar - så att jag dessutom bidrar med statistik om vilka sajter jag besöker i övrigt
Google Analytics - till en egen sajt och till tre sajter som tillhör två olika kunder
GMail - till viss kommunikation och som mellanlagring av error-to-studsar för ett antal listor.

Jag tröstar mig stundom med att jag åtminstone förvirrar datat lite grand genom att använda olika browsers och olika Google-konton till olika saker, men egentligen borde man sätta på sig staniolhatten och köra allting på egna serverar och i egna tjänster istället.
Nikke Lindqvist är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-23, 00:40 #12
Kihlbom Kihlbom är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 390
Kihlbom Kihlbom är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 390
Jag är intresserad av att köpa ett konto om någon har att sälja till rimligt pris.

Skicka ett PM.
Kihlbom är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017