Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


webshoplösningar

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-20, 23:26 #11
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
Felpost. Felpost.

Senast redigerad av StateCollapse den 2010-02-20 klockan 23:42
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-20, 23:37 #12
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
Citat:
Ursprungligen postat av chilis Visa inlägg
Men det är ju fortfarande pest eller kolera. Sökmotoroptimering är otroligt viktigt för en liten nystartad e-handlare. Visst kan ett etablerat namn klara sig med frames men att ge det till förslag för någon som vill öppna nytt och slå sig in på marknaden är faktiskt inte alls bra.
Det är just därför min "php-kompis" och jag lägger ner så enormt mycket tid på att försöka hitta rätt design till våran sida. Vi båda är födda i början och slutet på 1980-talet och därför, varje gång vi träffas öppnar vi CS och kör där kanske en hel kväll, inpå morgontimmarna med design för att få det perfekt, enligt vårat tycke.

Det gäller även e-handel där här med design, t ex. greatskate att dom fortfarande har hundratals och även tusentals kunder trots att dom använder en risig design.

Vi säger. Om jag startar upp min sida igen, med att sälja hockeyprodukter, vilket min "php-kompis" och jag gör idag. Vi sitter med CS och arbetar numer, för att få till en bra design. Vi säger, om cirka 5 år och jag har 5000 kunder som handlar hos mig inkl. 3-7 föreningar så behöver inte jag byta design utan jag växer ändå eller snarare överlever med 15-17 tusen in på mitt konto efter skatt och utgifter och kunderna bryr sig inte alls utan bara dom får sin produkt till ett bra pris så är dom är nöjda.

Citat:
Ursprungligen postat av LRantalainen Visa inlägg
Vad bidrar greatskate i den här tråden?
TS frågade om vilka som har det "snyggaste webshop-lösningarna" (http://www.wn.se/showpost.php?p=20343557&postcount=1) och jag angav greatskate som en snygg lösning eller design om det passar bättre i sammanhanget.

Skulle ha angett en mycket bättre som t ex. hockeymonkey.com förutom all jävla flash som flyger upp i ansiktet.

Som jag skrev, TS vill ha svar på snygga webshop-lösningar, om min smak suger och är värdelös så lämnar jag tråden men smaken är som baken och jag trivs på hockeymonkey (en annan design av e-handel) av en anledning. Däremot om jag nu ska skriva det så var http://www.thehockeyshop.com/ min officiella leverantör av produkter.

Senast redigerad av StateCollapse den 2010-02-20 klockan 23:43
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-21, 11:50 #13
chilis chilis är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 84
chilis chilis är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 84
Nej han skrev inte snyggaste. Han skrev snyggaste/bästa lösningen.

Om du tror att det är positivt med gammal design eller att det bara är att håva in pengar med en sådan så får du gärna tro det. Jag orkar inte ens bemöta det.

Men som sagt jag tror den ursprungliga frågan har besvarats i alla fall.
chilis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-24, 01:49 #14
lemmings lemmings är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 115
lemmings lemmings är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 115
Standard http://www.sitedirect.se

Känner ni till http://www.sitedirect.se? Inte speciellt billiga.
lemmings är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-24, 08:03 #15
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 341
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 341
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Det är just därför min "php-kompis" och jag lägger ner så enormt mycket tid på att försöka hitta rätt design till våran sida. Vi båda är födda i början och slutet på 1980-talet och därför, varje gång vi träffas öppnar vi CS och kör där kanske en hel kväll, inpå morgontimmarna med design för att få det perfekt, enligt vårat tycke.

Det gäller även e-handel där här med design, t ex. greatskate att dom fortfarande har hundratals och även tusentals kunder trots att dom använder en risig design.
Du pratar om att man ska skaffa en ful design med frames som att det vore en bra lösning. Att gamla sidor klarar sig på dålig design och frames är för att de har ett inarbetat namn i nischen. Skaffa en snygg design i validerande bra kod till att börja med. Om ni skaffar en dålig lösning så är erat projekt dömt att misslyckas.
daniel.s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-26, 09:32 #16
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 1 662
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 1 662
Här kan du se lite Prestashop liveshoppar. http://www.prestashop.com/en/showcase_liveshops/

Jag är lite färgad av prestashop men det är en billig shopplösning som verkligen kan rekommenderas.
__________________
Seo och affiliate sajter som Sko.nu | Möbler | Klocka.com | Ta Lån | Stekpanna | Godis
Nicklas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017