Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varför indexerar inte Google alla mina sidor?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-22, 15:48 #1
Webbexpertens avatar
Webbexperten Webbexperten är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 9
Webbexperten Webbexperten är inte uppkopplad
Nykomling
Webbexpertens avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 9
Post Varför indexerar inte Google alla mina sidor?

Hej detta är mitt första inlägg på WN , jag har hållt på med php länge men inte något som har behövt indexeras tidigare och nu har jag stött på ett problem:

http://halsofakta.com har i skrivande stund 78 artiklar uppdelat i ämnen med produkter under ämnena.
Google har varit inne och kollat på alla artiklar men när man använder site:halsofakta.com på google.se så får man bara fram 53 stycken av mina artiklar.

Till exempel var det över en månad sedan som google nosade på artikeln om svininfluensan och den ligger fortfarande inte i googles index? Varför? Om ni har några tipps eller tankar är jag mycket tacksam. Min plan är att försörja mig på sidan om något år eller 2 och då håller det inte att bara 68% av artiklarna indexeras.

Här är en länk till artikeln som tex inte indexeras: http://halsofakta.com/?t=24&x=Svininfluensan (Som ni ser där är artikeln lång och unik.)

Varför indexerar google bara vissa av mina sidor när alla har samma struktur och alla har lagts ner energi på för att dom skall vara informativa och unika?
Webbexperten är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
google, indexera, indexerar, sidor, vissa


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017