Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


WN suger

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-05-12, 09:37 #1
wedges avatar
wedge wedge är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 180
wedge wedge är inte uppkopplad
Medlem
wedges avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 180
Ja, nu tog jag kanske i lite i överkant med rubriksättningen, men jag fick dig att läsa i alla fall B)

Men nåt åt det hållet är det.
WN sköts inte som det borde skötas. En WN-kritisk tråd försvann spårlöst nyligen (vi får se hur länge den här lever).

Ett företag gör nu egenreklam och den rapporterade tråden har legat där i över en vecka medan administratörer och moderatorer struntat i den.
I den lönnmördade kritiktråden skrev en moderator ursäkter om att alla jobbade ideellt osv.... Visst, men detsamma gäller för många sajter där modererandet faktiskt fungerar.
Och vid tidigare tillfällen har företag gjort egenreklam i nyhetssektionen, och fick ligga kvar där med kommentaren "jo, men de bjuder ju på kaffet".
Enligt reglerna får man inte ens svara på direkta frågor om man själv är inblandad i den tjänst man skriver om. Samtidigt går det bra för en del att starta egenreklamtrådar...
:blink:
Styrandet är helt godtyckligt i den mån det överhuvudtaget existerar. Reglerna är bara ett skämt om de inte efterlevs.


Avrätta alla nuvarande admins och moderatorer och tillsätt såna som har åtminstone en gnutta närvaro och gnista. Att inte visat sig här på månader och år är inte ovanligt.
wedge är inte uppkopplad  
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017