Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Jag vill betala en fast summa för att Du ska hålla min sida på plats 1

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-10-09, 13:08 #1
Burberry Burberry är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2015
Inlägg: 5
Burberry Burberry är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2015
Inlägg: 5
Standard Jag vill betala en fast summa för att Du ska hålla min sida på plats 1

Hej! Jag har en hemsida som jag vill ska vara på plats nr 1 för ett mycket specifikt sökord. Konkurrensen är INTE hög för detta sökord. Vem som helst med ett antal hemsidor som har PR 2 och högre skulle kunna få min sida till plats 1 inom några veckor. Så det handlar om ett enkelt uppdrag.

Problemet är att jag själv inte äger hemsidor med PR.

Vad betalar jag:
Min uppfattning är att svenskar begär ett överpris när det gäller att sälja länkar.

Det jag kommer betala är 400 kronor /månad så länge min sida ligger på plats 1. Om du sedan behöver länka till hemsidan via 2 eller 5 av dina sidor är upp till dig och där tänker jag inte blanda mig in.

För dig med ett antal hemsidor med helt okej PR så är detta väldigt enkla pengar som rullar in varje månad.

Info om min sida:

Det handlar om en svensk sida som jag vill ska ranka för ett mycket specifikt sökord. Ett sökord du antagligen aldrig har tänkt på tidigare eller kommer ha intresse av själv. Så inga problem på den fronten, att det skulle krocka.

INGEN GAMBLING eller EROTIK. Sidan är inte relaterad till gambling, erotik eller annat som kan anses olämpligt så du behöver inte oroa dig.

Hör av er till mig om ni är intresserade.
---------------------------------------------

Jag betalar via PAYPAL första dagen varje månad. Det innebär att din första betalning kommer ske den 1 November.

Jag äger ett annat konto på detta forum som är välkänt. Jag har skapat ett nytt konto enbart för detta ändamål då det är en konkurrent som bevakar mitt andra konto. Så du behöver ej oroa dig för om jag är pålitlig.

Namn får du givetvis om vi kommer överens om en affär.
Burberry är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017