Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Uppdatering av polisrazzian....

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-07-08, 21:47 #1
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Som ni vet tog de min server, jag fick tillbaks den för ca en vecka sen eller så.
Jag fick inte hämta upp servern själv, utan gottefrid från PRQ skulle hämta den vilket han gjorde och det tackar jag för.

Dock behövde jag ett nytt IP nummer nu, för som jag förstår det ska min server
ligga i PRQ hallen som är klar nu och inte i den gamla. Det är inga problem för mig faktiskt.

Så jag bad gottefrid köra igång den snabbt och allt med mitt nya IP så jag kunde
få igång allt igen. Jag får ett mail av gottefrid där han säger följande;


"Får inte liv i din burk. "Error 25" från GRUB."

Problem med hårddiskarna....

Först tar de min server, sen får man inget veta vad som kommer hända, sen när de
lagt ner 5 minuter på min server och insett att inget olagligt existerar så ringer de mig och säger att de inte hittat något olagligt och att jag ska få tillbaks den. Karln som ringer från polisen frågar vad det är för spelserver jag har..... Jag fattar 0, eftersom jag inte har 1 sak på min server som är spelrelaterad!

Sak samma, nästa problem dyker snabbt upp då de vägrar skjutsa tillbaks min server som de plockat med.
Tur som det är så hämta gottefrid som jag skrev tidigare.

Så, då dyker detta problem upp, min server fungerar inte. För de har varit å lekt med den.
Det är inte mitt eller gottefrid´s jobb att rätta till saker som polisen förstört.
Jag blir så jävla förbannad över denna inkompetens.

Detta var verkligen droppen. Jag är dessutom orolig över att de hårddiskar som ligger i burken just nu
inte är mina utan någon annans. Eftersom polisen trodde jag hade en spelserver & eftersom
de plockat ut hårddiskarna så finns risken att de blandat ihop dem....

Fyfan. Om någon kan ge mig goda nyheter just nu vore jag tacksam.
Johan H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017