Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker super-utvecklare till drömprojekt

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-04-18, 17:29 #1
dassekaka dassekaka är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 6
dassekaka dassekaka är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 6
Standard Söker super-utvecklare till drömprojekt

Vi söker en utvecklare som är redo för sitt livs utmaning. Vi ska utveckla något som inte finns ännu, en helt ny teknik. Det är definitivt möjligt att skapa, men det kommer krävas en riktig superutvecklare.

Vi ser helst att det görs i .NET och att man har erfarenhet av att hantera stora databaser. Kanske Mongo. Det är en tjänst, en sk SaaS-lösning, alltså en cloudbaserad tjänst. Det finns en mängd hinder som utvecklaren måste lösa och komma på smarta lösningar till.

Ni har säkert hört detta förut, och det spelar egentligen ingen roll att jag skriver det här, men det är fantastisk tjänst som är win-win på alla håll och kanter och som därför inte är svår att få personer/företag att börja använda. Och ja, det finns en massa potential att tjäna mycket pengar.

Nu kommer knorren på det hela. Vi kan inte betala dig någonting, och jag förstår att chansen att få tag i någon då minskar drastiskt. Jag vet själv att sådana utvecklare vi är ute efter inte växer på träd, och förmodligen redan har fasta jobb, men om du finns därute och av någon anledning är intresserad av ge dig in på en helt fantastisk resa, så hör gärna dig. PMa här. Har du annars tips på någon? Hör gärna av dig då också.

Det vi kan erbjuda:
- Equity/del i bolaget (det är ett aktiebolag). % kan vi diskutera.
- Fast kontorsplats i Stockholm
- En väldigt lugn och glad arbetsmiljö, med fart på rätt sätt
- Möjlighet om att vara med och skapa något stort

Företaget har finansiell backning på gång, men behöver först bygga en fungerande prototyp. Att bygga prototypen skulle ta ungefär 2-3 månader för en duktig utvecklare. När det steget är klart kommer vi ha flera utvecklare på gång in för att bygga på runt dig, i din då möjliga CTO-roll i företaget.

Så ännu en gång, jag vet att detta inte är optimalt, men skicka gärna ett PM om du är intresserad, eller vet någon som är det.
dassekaka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017