Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Företag med riktigt bra tjänster sökes

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-08-31, 10:35 #1
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
fgr fgr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 28
Jag hade också svårt att hitta den information jag ville ha. Tjänsten verkar ju vara Ok så det är ju synd om killarna ifall man lämnar sajten för att man inte fattar vad eller hur tjänsten de erbjuder fungerar. sajten kunde stramas upp och tajtas till lite. T.ex. hade jag nog velat se infon på "Om oss" direkt på startsidan ("Vi förmedlar jobb åt...")

Men nu var det ju inte det tråden handlade om (väl?) så låt oss inte fastna i detaljer kring någon annans design :-) Däremot skulle jag som eventuell framtida kund vilja veta lite om urval av TM-företag (kan jag välja utifrån en rad parametrar) och lite mer om hur det går till - direkt på er sajt så jag slipper kontakta er (ännu).

Senast redigerad av fgr den 2012-08-31 klockan 10:43
fgr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-10-11, 18:42 #2
lilljebjorn lilljebjorn är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 103
lilljebjorn lilljebjorn är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 103
Man blir ju lite nyfiken på provisioner och kostnader innan man vill registrera något.
lilljebjorn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-10-15, 12:42 #3
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Citat:
Ursprungligen postat av lilljebjorn Visa inlägg
Man blir ju lite nyfiken på provisioner och kostnader innan man vill registrera något.
Provisioner och kostnader varierar beroende på ordervärde och hur lättsåld produkten är. Vi kan självklart hjälpa till med att uppskatta detta.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-01-20, 16:47 #4
masterminder masterminder är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 2
masterminder masterminder är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 2
Gillar ju tjänsten Zellor men kollade era telemarketingbolag ni anger är era kunder och av dom jag ringt (ETT STORT ANTAL) har dom tackat nej till att bli era kunder och blev förbannad på att ni anger dom som kunder.

Hur ställer ni er till det?

Senast redigerad av masterminder den 2013-01-20 klockan 16:52
masterminder är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-01-27, 16:12 #5
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Citat:
Ursprungligen postat av masterminder Visa inlägg
Gillar ju tjänsten Zellor men kollade era telemarketingbolag ni anger är era kunder och av dom jag ringt (ETT STORT ANTAL) har dom tackat nej till att bli era kunder och blev förbannad på att ni anger dom som kunder.

Hur ställer ni er till det?
Jag antar att du syftar på de telemarketingbolag som finns listade på http://zellor.com/telemarketing?

Dessa är för det första inte nödvändigtvis våra kunder. Jag vet inte vad du läst som får dig att tolka listan på det sättet (berätta gärna).

För det andra har dessa bett oss skapa ett konto åt dem, alternativt själva skapat kontot. Självklart är det bara att skicka ett mail till [email protected] så tar vi bort kontot.

För att förtydliga ytterligare: Vi har, som jag hoppas att du förstår, självklart INTE inlett något kundförhållande med något företag som tackat nej till det.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-01-27, 16:36 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av demain Visa inlägg
Jag antar att du syftar på de telemarketingbolag som finns listade på http://zellor.com/telemarketing?

Dessa är för det första inte nödvändigtvis våra kunder. Jag vet inte vad du läst som får dig att tolka listan på det sättet (berätta gärna).
Varför lista dessa alls om de inte är kunder och därmed irrelevanta för den som vill nyttja era tjänster? Det ser jag som falsk marknadsföring men å andra sidan är väl det mer regel än undantag för er bransch.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017