Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Slåss för ett fritt internet du, länka till Sverigedemokraterna.

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-22, 15:12 #1
martinl martinl är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 108
martinl martinl är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 108
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Felpost. Felpost.
Är det verkligen okej att skriva precis vad man vill på forumet och sedan helt enkelt editera bort det?
martinl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 15:58 #2
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
Citat:
Ursprungligen postat av rstvideo Visa inlägg
Är det verkligen okej att skriva precis vad man vill på forumet och sedan helt enkelt editera bort det?
Så länge den knappen finns att man kan editera sina inlägg och om det inte står i reglerna "du får inte efter x antal minuter editera ditt inlägg alt. skriva ett inlägg och efter en kort stund editera inlägget" så är det fritt fram för vem som helst att göra det.

För den nyfikne, så kan jag berätta att jag valde att editera inlägget av personliga och familjära skäl. Punkt.
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 15:59 #3
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 364
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 364
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Så länge den knappen finns att man kan editera sina inlägg och om det inte står i reglerna "du får inte efter x antal minuter editera ditt inlägg alt. skriva ett inlägg och efter en kort stund editera inlägget" så är det fritt fram för vem som helst att göra det.

För den nyfikne, så kan jag berätta att jag valde att editera inlägget av personliga och familjära skäl. Punkt.
Tredje knappen från vänster heter "Radera", vilket innebär att istället för att editera posten kan du välja att radera den.
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 16:00 #4
martinl martinl är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 108
martinl martinl är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 108
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Så länge den knappen finns att man kan editera sina inlägg och om det inte står i reglerna "du får inte efter x antal minuter editera ditt inlägg alt. skriva ett inlägg och efter en kort stund editera inlägget" så är det fritt fram för vem som helst att göra det.

För den nyfikne, så kan jag berätta att jag valde att editera inlägget av personliga och familjära skäl. Punkt.
.. och så länge det finns en citat-funktion så har jag all rätt att citera ditt orginalinlägg.

Ett smakprov för den nyfikne:

Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Ännu ett ynkligt försök från kommunisterna och dess gelikar. Sidan är ju bevis på att de inte besitter särskilt mycket IQ. Även om de flyttar ned den officiella SD-sidan med ett steg på google så syns den ändå vid sökningen. De skulle behöva ett 20-tal sådana sidor med fler besökare än den officiella för att lyckas peta bort SD från den första sökningen.
martinl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 17:56 #5
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Och du tro att SD skall lösa det här? Snacka om att vara naiv, ett parti som har sina rötter hos "brunaste" nazisterna. Du kanske inte var producerad då, det som är partipampar i SD idag, är samma folk som var skinheds på 90 talet.

Om folkpartiet började äga fråga och frågasätta invandrigen , då skulle de vara seriöst, men när muppar som SD gör det, dessa herrar är inte seriösa. Många röster? Enligt senaste option så fick det 4%. Skulle tippa på att SD kommer få vad Ny Demokrati fick 6%, sedan försvinna vid 2014 års val, då folk inse att det är samma skit som Ny demokrati. Bara en skrik pelle jössnar utan någon substans.

Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Så länge som SD är det enda parti som ifrågasätter invandringen så kommer dom att få många röster. Samtidigt går det att spara ofantligt många miljarder igenom att minska invandringen till samma nivå som Danmark och Finland och det förstår vilken frisk människa som helst. När detta är gjort så kan man satsa dessa pengar på våra pensionärer, jobb åt unga och införa hårdare tag mot brottsligheten.

De övriga partierna vet att pengarna finns att hämta ifall man minskar invandringen till samma nivå som Danmark och Finland men man väljer att inte tala om det, just för att man är rädd för att förlora väljare.

Hur ska vi annars kunna finansiera de olika områdena som jag anger ovan? Vi kan inte trolla fram pengarna utan vi måste hämta dom från den allra största inkomstkällan - invandringen.

Senast redigerad av klein den 2010-03-22 klockan 18:05
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 14:52 #6
Viktors avatar
Viktor Viktor är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 663
Viktor Viktor är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Viktors avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 663
Det handlar om att förstöra. Så enkelt är det.

http://www.berthilson.se/blogg/?p=183
Viktor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 18:01 #7
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Förstöra för vem? Du skall inte tro att SD är några gulliga pojkar precis, att de inte gör samma sak... Som jag skrev i ett tidigare inlägg , chansen att .de domänen gå om .SE är minimal.. Men det kan nog komma på andra plats. Det ändå ganska harmlöst, med tanke på det våld som SD anhängare bruka använda emot menings motståndare på vänsterkanten.



Citat:
Ursprungligen postat av Viktor Visa inlägg
Det handlar om att förstöra. Så enkelt är det.

http://www.berthilson.se/blogg/?p=183
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 18:15 #8
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
Citat:
Ursprungligen postat av klein Visa inlägg
Snacka om att vara naiv, ett parti som har sina rötter hos "brunaste" nazisterna.
Jag bara älskar det här ältandet fram och tillbaka Kan man inte komma med något bättre, ja då spolar man tillbaka bandet och spottar floskler och drar upp gammal historia.

Citat:
Ursprungligen postat av klein Visa inlägg
Enligt senaste option så fick det 4%. Skulle tippa på att SD kommer få vad Ny Demokrati dvs 6%.
Och hur många är det som blir tillfrågade under dessa undersökningar? Ett par tusen. Hur många röstar i valet? Några miljoner. Siffrorna kommer att bli högre, tro mig.

Många saknar helt förankring till verkligheten idag och man har kört det här landet i botten i många avseenden och inte minst i invandringsfrågan. Man har svikit dom äldre och kapitulerat för brottsligheten. Sedan finns det en bristande insikt i hur det verkligen ser ut idag i många delar av landet. Man är hjärntvättad av media helt enkelt.

Det begås väldigt många brott i invandrartäta förorter. Vi har sätt bränder, stenkastning mot polis/brandbilar och även sönderslagning av polis/brandbilar, upploppsstämning, misshandel och människor på sjukhus. Det här inget unikt utan det förekommer bland invandrartäta områden men som många förnekar men det går inte. Vi vet att det händer och hur ska vi göra? Jo, vi tar ännu fler och ännu fler och ännu fler.

Du vet, har man översvämning i källaren så stänger man av huvudkranen.
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 18:31 #9
ddaarruuddee ddaarruuddee är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 171
ddaarruuddee ddaarruuddee är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 171
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Sedan finns det en bristande insikt i hur det verkligen ser ut idag i många delar av landet. Man är hjärntvättad av media helt enkelt.
Det här är det största problemet, att folk är så okunniga. Man tror på sin PK-lärare under skoltiden, sedan lyssnar man på Aftonbladet.

Det finns inte en enda siffra som försvarar massinvandringen till Sverige på lång sikt. Ingen fakta/statistik alls. Däremot finns det hur mycket som helst som talar emot det som skett i Sverige de senaste årtionden.

Som Mona Sahlin så fint uttryckte sig efter en debatt mot Åkesson, "Det är så svårt att debattera mot Jimmie för han baserar bara sina argument på fakta."

De flesta vet exempelvis inte ens att det knappt sker någon asylinvandring till Sverige i jämförelse med den massiva söka-bättre-liv-invandringen.
ddaarruuddee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-23, 04:12 #10
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Du glömmer en sak! SD har är väldigt starka i Skåne, men i Stockholm och Norrland existera inte partiet. Utan Stockholm , så har du svårt att få mandat i Riksdagen. Det ser man i EU valet, där existerade inte SD i 08:a området.

Jag upplever inte invandringen som något negativt, men vi har inte haft samma problem som i Malmö. Det kan också göra med Sthlm är en svår region att bosätta sej i, pga höga bostadspriser och brist på hyres lägenheter. Sedan är regionen en storstad, vi har haft invandrare sedan 60 talet.

Men kommer folk från andra sidan världen och slå sej ner i Eslöv , sedan skapa en massa problem, klart att folk bli skeptiska ..


Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Jag bara älskar det här ältandet fram och tillbaka Kan man inte komma med något bättre, ja då spolar man tillbaka bandet och spottar floskler och drar upp gammal historia.



Och hur många är det som blir tillfrågade under dessa undersökningar? Ett par tusen. Hur många röstar i valet? Några miljoner. Siffrorna kommer att bli högre, tro mig.

Många saknar helt förankring till verkligheten idag och man har kört det här landet i botten i många avseenden och inte minst i invandringsfrågan. Man har svikit dom äldre och kapitulerat för brottsligheten. Sedan finns det en bristande insikt i hur det verkligen ser ut idag i många delar av landet. Man är hjärntvättad av media helt enkelt.

Det begås väldigt många brott i invandrartäta förorter. Vi har sätt bränder, stenkastning mot polis/brandbilar och även sönderslagning av polis/brandbilar, upploppsstämning, misshandel och människor på sjukhus. Det här inget unikt utan det förekommer bland invandrartäta områden men som många förnekar men det går inte. Vi vet att det händer och hur ska vi göra? Jo, vi tar ännu fler och ännu fler och ännu fler.

Du vet, har man översvämning i källaren så stänger man av huvudkranen.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
ärthjärnor, föreintelsen, invandring, invandringspolitik, politik, rasbiologi, seo, sverigedemokraterna


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017