Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 4)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-03-26, 17:25 #12
Proteins avatar
Protein Protein är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 26
Protein Protein är inte uppkopplad
Nykomling
Proteins avatar
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 26
Citat:
Ursprungligen postat av Replayme Visa inlägg
Har pratat med flera affiliates inom Gymgrossisten, ingen som har fått betalt?
Tror det är läge att kolla era utgående fakturor?

Har frågat 6 stycken, ingen har fått betalt?
Vad är det som händer?
Usch det är verkligen sorgligt att det är så dålig uppföljning och att den som gjort jobbet och är värd förtjänsten verkligen ska behöva stöta på igen och igen. Djupt oseriöst av gymgrossisten. De är måna om sina affiliates heter det på hemsidan men vid kontakt efter en en vecka hade jag inte hört något. Efter att ha läst detta, så tänkte jag att det fick räcka.Jag gjorde samma erfarenhet som flera för mig ... Det bra var att jag gjorde det med en gång.

Man ska inte behöva sitta barnvakt åt ett företag också som inte kan göra rätt för sig eller ens hålla sina löften till de som bara hjälper det. Kan bara tänka mig vilken, energi tid och lust allt detta tar i anspråk.... Känns riktigt bra att slippa annonser från ett så smutsigt företag. Tradebubbler verkar regerar först när de blivit påminda några gånger. Ingen automatik här inte. Det blir ju dubbelt arbete och mer därtill.

Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj Visa inlägg
Efter massa mail fram och tillbaka kan jag väl ge en uppdatering.
De har slutligen erkänt spårningsproblem, de har inte informerat något om detta till affiliates, däremot pausade dom programmet utan vidare information varför.

Support ger mig nu detta svaret
"Dom gör ingen aktiv felsökning för tillfället då programmet har pausat."

Jag håller med Danski, byt till annan aktör då mitt förtroende är bortblåst för TradeDoubler. Har ändå varit affiliate hos dom sedan evigheter, men det finns många andra aktörer som är mer på hugget.

Bara kolla aktiekursen för bolaget så ser man vart det bär...tråkigt men sant.

Jag har ännu inte fått ersättning för den beställning jag själv gjort för att testa trots att de begärt in beställningsnummer och liknande. Man hade ju hoppats på någon feedback när man ger dom hjälp på traven.
Det är bekvämast för tradebubbler att blunda i detta läget.

De har dessutom en sida som bedömts som malware och är svår att logga in på, vilket de tydligen är väl medvetna om men absolut inte verkar erkänna någon skuld till att antivirus programmen förhindrar normal interaktion. Att deras mail mer eller mindre regelmässigt hamnar i skräpposten kanske inte bara beror på otur utan snarare på grund av att de flesta större mail algoritmer inser att de mestadels snackar skit. För någon algoritmisk otur av den typen lär inte finnas. På en direkt fråga varför de tror att deras mail hamnar i skräpkorgen kommer inget logiskt svar heller.

Kanske är lika så bra att inte hjälpa dem med verklighetskontakten när inte ens den automatiska skräpklassificeringen talar till dem. Jag avslutar mitt korta arbete med dem och ber att få rikta ett tack till skribenterna här vars egna erfarenheter talar djupt för sig självt. Och stämmer väl in i kören av det jag hört själv.

Deras råd om djuplänkar till webbshoppen etc ligger utanför ramen till det tillåtna. men om någon av de inblandade skulle drabbas av svartlistning på grund av detta så går nog tradebubbler fria och bara de bägge kunderna drabbas på vart sitt håll. Smidigt och bra för dem, men därmed också sagt att de nog för länge sedan spelat ut sin roll på en marknad där mellanhanden nu inte längre kan ta största biten av kakan och därmed växa som mögelsvampar ur jorden och hänvisa till sin tekniska briljans och analytiska överlägsenhet när de är listade som malware och skräp av flera algoritmer globalt.

Ett riktigt jävla skitföretag som döljer sig bakom att fråga men sällan kan komma med vettiga svar. Riktigt skickliga på att utfärda diverse tickets till ett tåg som för länge sedan gått... Kanske företaget kan fråga sig själva varför de får hjälp med att marknadsföra sig själva poh ditte vise?
Protein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017