Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Starta sida likt "spelautomaten.com"

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-23, 08:32 #1
A.Os avatar
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
A.Os avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
Hej,

Är det någon som har koll på om det finns färdiga script för att starta gambling sidor. Jag är inte ute efter en pokersajt utan en renodlad spelautomatsajt, Typ Jack Vegas på nätet.

Om inte det finns sådana script vad tror ni det hade kostat att utveckla en sådan sajt? Finns det folk här som har kunskap för att utveckla en sådan sajt?
A.O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-23, 08:59 #2
A.Os avatar
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
A.Os avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
märkte nu att man inte kommer till någon sajt om man surfar in på spelautomaten.com. men ni fattar nig vad jag menar.
A.O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-23, 19:27 #3
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 341
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 341
du har några miljoner över och ett företag på malta samt tänker använda tjänsten på land utöver sverige också?
daniel.s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-23, 20:05 #4
Draqir Draqir är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 125
Draqir Draqir är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 125
Jag känner inte till några färdiga skripts för det. Det finns absolut sådan kompetens här på wn, finns en del som verkar vara ganska smarta här. Att utveckla en enarmadbandit i AS3 är inte särskilt svårt själva funktionen med snurrande hjul dvs. Krediter o.s.v. är inte särskilt svårt heller. Det enda som är lite klurigt är alla linjära ekvationssystem för att göra vinst samt anpassa det för att skapa maximal beroende effekt.

Lågt räknat tror jag du kan få någon att göra en enarmad bandit för 75kkr. Men resultatet är väl därefter.
Draqir är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-23, 20:45 #5
A.Os avatar
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
A.Os avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 555
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s
du har några miljoner över och ett företag på malta samt tänker använda tjänsten på land utöver sverige också?

nej.
nej.
Ska inte rikta sig mot Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av Draqir
Jag känner inte till några färdiga skripts för det. Det finns absolut sådan kompetens här på wn, finns en del som verkar vara ganska smarta här. Att utveckla en enarmadbandit i AS3 är inte särskilt svårt själva funktionen med snurrande hjul dvs. Krediter o.s.v. är inte särskilt svårt heller. Det enda som är lite klurigt är alla linjära ekvationssystem för att göra vinst samt anpassa det för att skapa maximal beroende effekt.
Lågt räknat tror jag du kan få någon att göra en enarmad bandit för 75kkr. Men resultatet är väl därefter.
Tack för svaret. Ingen annan som känner till något, jag tycker jag ser nya spelsajter dyka upp lite då och då.
A.O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-23, 21:08 #6
Draqir Draqir är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 125
Draqir Draqir är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 125
Citat:
Originally posted by Qion@Jul 23 2009, 20:45
Tack för svaret. Ingen annan som känner till något, jag tycker jag ser nya spelsajter dyka upp lite då och då.
Det är dock förståeligt. Dator nummer teori och hur man genererar den är inte ett lätt fält. MIT's jobbigaste kurs i algoritmer är fortfarande enklare att ta sig igenom än att försöka förstå fältet i sin helhet. Alla bra böcker inom ämnet använder sig av programmeringsspråket assembler, något väldigt få kan förstå. En bra serie i ämnet som påbörjades 1962 och skrivs fortfarande är The Art of Computer Programming av Donald Knuth. Jag kan dock inte rekommendera dem om du inte kan flervariabelsanalys, logiklära samt förstår assembly.

Dock behöver det ju faktiskt inte vara så extremt avancerat. De flesta är nog skrivna med ganska enkla algoritmer i jämförelse. Det skulle ju räcka med att ha ett antal färdiggjorda nivåer med y antal kombinationer som lottas ut beroende på hur mycket pengar som finns intjänat och vad för avkastning man vill ha. (För att förhindra en användare från att få bolaget att gå i konkurs). Jag vet inte om detta skulle klassas som scam eller som buisness dock; att lita på RNG är ju inte särskilt roligt.
Draqir är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-24, 14:30 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Draqir
Citat:
Ursprungligen postat av Qion
Tack för svaret. Ingen annan som känner till något, jag tycker jag ser nya spelsajter dyka upp lite då och då.
Det är dock förståeligt. Dator nummer teori och hur man genererar den är inte ett lätt fält. MITs jobbigaste kurs i algoritmer är fortfarande enklare att ta sig igenom än att försöka förstå fältet i sin helhet. Alla bra böcker inom ämnet använder sig av programmeringsspråket assembler, något väldigt få kan förstå. En bra serie i ämnet som påbörjades 1962 och skrivs fortfarande är The Art of Computer Programming av Donald Knuth. Jag kan dock inte rekommendera dem om du inte kan flervariabelsanalys, logiklära samt förstår assembly.
Dock behöver det ju faktiskt inte vara så extremt avancerat. De flesta är nog skrivna med ganska enkla algoritmer i jämförelse. Det skulle ju räcka med att ha ett antal färdiggjorda nivåer med y antal kombinationer som lottas ut beroende på hur mycket pengar som finns intjänat och vad för avkastning man vill ha. (För att förhindra en användare från att få bolaget att gå i konkurs). Jag vet inte om detta skulle klassas som scam eller som buisness dock; att lita på RNG är ju inte särskilt roligt.
Inte för att klaga men grundläggande flervariabelanalys kan varje civilingenjör =) Assembly-språk är egentligen inte så svåra men det är jobbigt och tråkigt.

Du bör nog inte söka på WN efter detta dock då det inte handlar så mycket om webbutveckling. Om du inte samarbetar med någon får du vara beredd att lägga ut ganska mycket pengar.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-24, 14:52 #8
SimonPs avatar
SimonP SimonP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 832
SimonP SimonP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SimonPs avatar
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 832
Hmm, förstår inte varför detta skulle vara så svårt? Det finns färdiga ekvationer på nätet, och vill man vara seriös med RNG:n köper man en TRNG:n så är det problemet löst.

Assembler är helt onödigt för detta ändamål. Vanlig C funkar för allt.
SimonP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-24, 15:13 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Originally posted by SimonP@Jul 24 2009, 14:52
Hmm, förstår inte varför detta skulle vara så svårt? Det finns färdiga ekvationer på nätet, och vill man vara seriös med RNG:n köper man en TRNG:n så är det problemet löst.
Assembler är helt onödigt för detta ändamål. Vanlig C funkar för allt.
Absolut men man får fortfarande vara beredd på att spendera ganska mycket pengar då konkurrensen är stentuff.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-24, 15:57 #10
SimonPs avatar
SimonP SimonP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 832
SimonP SimonP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SimonPs avatar
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 832
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Ursprungligen postat av SimonP
Hmm, förstår inte varför detta skulle vara så svårt? Det finns färdiga ekvationer på nätet, och vill man vara seriös med RNG:n köper man en TRNG:n så är det problemet löst.
Assembler är helt onödigt för detta ändamål. Vanlig C funkar för allt.

Absolut men man får fortfarande vara beredd på att spendera ganska mycket pengar då konkurrensen är stentuff.
Jo, det har du rätt i, de största pengarna hamnar på marknadsföringen.
SimonP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017