Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


PHP Programmerare sökes

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-12-25, 22:11 #11
Hauzin Hauzin är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 11
Hauzin Hauzin är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 11
Låt mig klargöra lite saker här.


1: Det behövs ingen "superman"-programmerare

"- Du ska kunna arbeta självständig i ditt jobb.
- Du ska göra klart i tid och hålla en deadline.
- Professionellt programmering dvs. ingen B-programmerare sökes.
- Stabilitet i din kodning, du ska veta vad du gör och arbeta effektivt.
"

- Det är en självklarhet att kunna arbeta självständigt i det man gör om man är en kodare så ska man kunna koda också, om man åtar sig ett jobb att koda så ska man inte i efterhand känna att man behöver hjälp med sin kodning.

- Att hålla en deadline har ingeting med hur duktig man är att göra, utan helt enkelt att man ska utgå ifrån sina egna erfarenheter och sätta en deadline för att kunna hålla det, inte tvärtom.

- Proffesionellt programmering menas inte av Microsoft kvalite, utan nivån efter nybörjare, dvs, det ska vara en stabil kod, oavsett om jag betalar 10k eller 500k så är stabilitet i det jobb man gör en självklarhet, dvs man åtar sig inte att skapa en kod, oavsett om det är ett litet script eller en sida, om man vet att man inte kan klara av detta.

- B - programmerare = precis lärt sig php.


Det hela handlade om modifiering av sidan därför var priset mellan 3-9k, men nu är det ändrade planer och jag kommer att bygga en communty från grund.

Betalning blir 10-20k.


Design och dokumentation görs av mig och programmerarens arbete är att programmera.

Grundfuktioner:

Profil, Gästbok, Fotoalbum, Vänskapslista, blogg mm.
Sökfunktion för medlemmar
Inställningar för användare

Mer detaljerad information finns att få när jag hittar någon som känner att de har tiden att åta sig uppdraget.


Deadline går att diskutera utifrån programmerarens perspektiv.


Efter sidans lansering kan jag tänka mig att ge en "bonus" och ev. fortsätta uppdraget med programmeraren med underhållning och framtida utveckling av sidan mot betalning beroende på hur det gått.

F-skatt finns.

Priset är inkl. moms.


Mvh
Hauzin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017