Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webbdesignhjälp till affiliatesida - prisförslag?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-05-04, 19:26 #1
Affehenke Affehenke är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 7
Affehenke Affehenke är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 7
Hej, jag driver en poker-affiliate-sida som atm är i uselt skicke eftersom jag gjort den själv genom en mall-site som heter Cybersite. Nu behöver vissa uppgraderingar på sidan göras, för att den ska kunna bli officiell. Kolla in den själv på www.bonusbreakers.com ! den är som sagt inte alls färdig men det mesta har jag koll på,det är enbart några saker jag behöver någon annans hjälp med, de är följanden:

- Registreringsfunktion, det ska skapas någon typ av inloggningssytem där spelare måste registrera sig med namn och mail på startsidan för att jag ska kunna hålla koll på vilka spelare som spelar med vilka deals på vilka sajter.


- Layout, jag vill flytta hela sidan till vänster så att den sidan är kant i kant med fönstret på en dator med vanlig upplösning. Just nu ser ni två svarta ränder på varje sida, det ska sen bara vara en tjockare svart rand på höger sida som ska fyllas med reklambanners.

Någon som har rätt kompetens som kan uppskatta hur lång tid detta skulle ta samt hur mycket det skulle kosta för mig?

mvh henke
Affehenke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017