Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Wordpress designer sökes för längre samarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-04-29, 19:21 #1
Azka Azka är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 20
Azka Azka är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 20
Jag söker efter en person som är en riktig fena på att designa Wordpress-teman, och om du dessutom har lite kunskaper inom PHP / MySQL så är det bara tummen upp.
Hittar jag rätt person så är det inte omöjligt att jag också söker en samarbetspartner som vill vara med och driva projektet på flera plan än enbart design.

Bakgrund:
Jag kommer att behöva Wordpress-teman designade med tillhörande grafik på löpande basis till ett projekt som jag håller på att dra igång, och letar därför efter någon att starta ett långsiktigt samarbete kring detta med.

Vem är du?
Du har bra erfarenheter utav att designa Wordpress-teman, samt goda grafiska färdigheter i exempelvis Photoshop.
Det är viktigt att man inte ser för stora likheter bloggarna emellan, så att du har flera olika ”stilar” och lätt kan anpassa dig efter olika önskemål är en stor fördel.

Du bor helst i närheten utav Göteborg, alternativt har vägarna förbi då och då.
Anledningen till detta är att jag är ute efter ett längre samarbete, och jag uppskattar att få ett ansikte på personerna jag jobbar med och ser fördelar i att kunna träffas vid behov.

Med andra ord; Jag söker någon som är ute efter någonting mer än 3000:- rakt ner i fickan.
Jag söker någon som ser möjligheterna och spänningen i att vara med vid uppstarten utav ett spännande projekt.

Ersättning?
Jag vill att vi kommer överens om ett fast pris per blogg i standardutförande.
Sedan kommer detta självklart att behöva justeras ifall det är någonting mer avancerat i designen som är ovanligt tidskrävande.

Hur?
Skicka din ansökan direkt till jobb [at] bloggoteket.se
Referenser är obligatoriskt, så skicka gärna med exempel på ett par designer som du har gjort, samt lite exempel på grafiska element som du gjort.
Bifoga gärna någon form utav löneanspråk, så jag vet ungefär vad du har för förväntningar, och vad jag kan ha för förväntningar.

Jag annonserar i nuläget som privatperson.
Azka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017