Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Billig webshop med kortbetalning?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-07, 15:02 #1
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
Hej!

Jag är på G att starta webshop och tänkte börja med några enstaka produkter. Jag är ingen tekniknörd, utan vill bara att det skall vara lätt att administrera till en låg kostnad, eftersom jag inte kommer ha så hög omsättning i början. Det får gärna finnas färdiga mallar.

Kortbetalning känns som ett krav idag. Min varor kommer ligga på ett par hundralappar, så pf känns inte nödvändigt och faktura är inte nödvändigt. Förskottsbetalning via bank är också en fördel.

Jag kikade på textalk och deras lösning. 66 kr per mån där det ingår att ta betalt med kort. Verkade kanon, men sedan såg jag en postning här inne om att de körde sidan på egen länk och lite annat som fick mig att tveka.

Frågan är ju dock, 66:-/mån känns väldigt billigt där det ingår betalningslösning (inte bara stöd för) med kort.

Finns det andra alternativ för en "liten" webshop?
specos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-08, 13:29 #2
JohanssonHenrik JohanssonHenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 207
JohanssonHenrik JohanssonHenrik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 207
coxco har en väldigt billig butik. Tror de tar 175:- månad inkl hotel. Du lägger lätt till varor via en adminsida. Utseende och funktioner ändrar du via FTP. De har bra service om man behöver hjälp med något. BEtallösning via payer eller certitrade.

Textalk får du ingen egen sida på utan du blir bara en frame i deras egna sida.
JohanssonHenrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-09, 22:58 #3
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
Ja, det verkar vara någonstans där man får lägga sig. Kommer inte ha så många varor/hög omsättning. Men som sagt. runt 2000:- om året verkar vara det man får lägga sig på.
specos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-17, 23:35 #4
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
specos specos är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 52
Jag tror jag lägger mig hos textalk till att börja med.
Det verkar vara billigt och så har man tillgång till kortbetaling direkt. Webshop plus kortbetalning för 66:-/mån.
Vet att sidan ju ligger på deras server, men spelar det nån större roll egentligen? Jag vidarelänkar ju min domän till den adressen, och då borde det inte vara problem med adwords heller?

Om man som jag bara vill testa lite mjukt med ett fåtal produkter, och ej är särskilt programmeringskunnig, tycker jag det verkar vara en vettig lösning.....eller?
specos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017