Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Programerare för vidareutveckling av webshop

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-03-13, 17:23 #1
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 79
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 79
Standard Programerare för vidareutveckling av webshop

Hej!
Jag äger en webbshop där det konstant sker förändringar i form av grafik och funktioner. Webbshoppen är uppbyggd ifrån grunden av en annan duktig programmerare.
Av någon helt okänd anledning har vår befintliga programmerare slutat svara och är numera okontaktbar. Webshoppen är därmed i behöv av någon ny duktig programerare/företag som kan ta över där han slutade.

Jag söker därför någon som har både tid och bra kunskap för dessa små ändringar. För varje nytt jobb ges väldigt klara direktiv med utförliga bilder med förklaringar m.m.

Krav på kunskap är att du ska helst klara av att skapa en webbshop ifrån grunden men alla tänkbara funktioner som kan finnas i en webbshop. Din kod ska dessutom vara tydlig klar och professionell så vem som helst kan läsa den. Kodspråk så som PHP, databaser med MySQL, HTML, XHTML, CSS, jQuery, AJAX och JavaScript ska du kunna då det är det som nu webshoppen är uppbyggd av. Saknar du någon del men har någon kontakt som kan lösa det åt dig så är även det helt okej.

Vi använder oss av ett forum för att hålla koll på olika jobb och diskuterar där om uppgraderingarna.

Det jobbet vår nuvarande/dåvarande programmerare övergav var att göra om hemsidan till en responsiv design. Det märkliga är att han slutade svara när det endast var mindre småfix att ordna innan den kunde lanseras, ungefär att jämföra med att han byggt ett hus och hade endast en dörr kvar att montera. Detta jobb blir ditt/ert första jobb att slutföra. Som vanligt kommer klara direktiv ges så det inte är något som är osagt.

Exempel på andra jobb som kommer finnas att göra:
Merförsäljning i kassan/checkout
Implementera nya betalsätt
och mycket mera.
Jag ser fram emot ett långt samarbete med dig/er!

Webshoppen det berör är: www.stylingwebben.se

Maila till:
[email protected]
Chidori är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2017-03-28, 21:19 #2
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 79
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 79
Standard Jobbet finns fortfarande kvar - 28/3

Jobbet finns fortfarande kvar. Vi hittade en kille som visade sig tyvärr inte ha tid för detta arbeta + sitt andra jobb.

Jag har fått många frågor via e-post som jag tänkte svara på här då de återkommer lite då och då.

Nej, jag är inte intresserad av att byta ut hela min webbutik mot något ni kan bygga själva.

E-butiken är inte baserad på någon plattforum utan är byggt helt ifrån grunden av en duktig programmerare.

E-butiken genomgår en stor designförändring som är näst intill helt klar. Det enda som återstår är några mindre buggar och färdigställandet av kassan. Efter det så kommer jobbet vi erbjuder bestå av att bygga vidare på e-butiken med din egna kod. Visst underhåll av små eventuella fel vi hittar ska också åtgärdas (t.ex om vi önskar byta ut någon text på en sida eller liknande). Skulle e-butiken crasha eller något fel inträffa måste även detta fel kunna fixas av just dig så snart om möjligt (något sådant har ännu inte inträffat).

E-butiken är i dagsläget helt stabil.
Chidori är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017