Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Missnöjd kund nämner mig vid förnamn i forum.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-08-28, 12:42 #21
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Citat:
Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
Då borde du väl förstå att det bara är tomma ord?



Skulle det vara en möjlighet att svara något väldigt vagt i stil med "Vi ber om ursäkt att du inte upplever den standard vi eftersträvar, hör av dig till oss så kan vi nog lösa det."
Det hade man ju faktiskt kunnat göra.
Dock så skedde det en sak. Kunden blev avstängd från forumet då han använt flera användarnamn och postat som flera användare, även dem i tråden vände sig emot honom och nu är tråden borttagen.


Slutet gott, allting gott!


Stort tack för all information som vanligt, och ber om ursäkt ifall jag verkade oprofessionell vid någon punkt. Varit en jobbig och stressig period, så vart lite överkänslig!
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-08-30, 16:57 #22
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Edit: Självklart tänkte jag ej stämma kunden eller hans företag, utan vill enbart veta mina möjligheter då kunden hotar med stämning..

Det är inte alls många som skriver om oss, det här gäller enbart 1 person (av den yngre varianten) någonsin och vi har över 50 000 kunder.

När man jobbar så många timmar som man gör, och driver ett seriöst bolag; måste ni förstå att det ändå är lite jobbigt att läsa lögner om en och ens företag helt från ingenstans. Men jo, det bästa vore om jag inte brydde mig.
Vi har yttrandefrihet i Sverige, det innebär i princip att var och en får säga och tycka vad man vill (oavsett om det är sant eller inte), så länge man inte gör sig skyldig till hot om våld, ärekränkning, utpressning eller hets mot folkgrupp i princip.

Samtidigt ska man inte ta allt man läser på olika forum på så stort allvar, i synnerhet om det är personliga påhopp, aggressiva kommentarer eller tvärtom om någon höjs till skyarna (smygreklam).
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017