Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Designprojekt Webshop (Textalk)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-10-29, 21:35 #1
markus83 markus83 är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2014
Inlägg: 1
markus83 markus83 är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Oct 2014
Inlägg: 1
Standard Designprojekt Webshop (Textalk)

Vi söker en webbdesigner för ett uppdrag gällande total omdesign av vår befintliga webshop som vilar på på Textalks e-handelsplattform.

Förutom djup förståelse kring möjligheterna/begränsningar i Textalks plattform har du självklart goda kunskaper inom de senaste teknikerna med fokus på HTML & CSS samt bra känsla för grafisk design.

Projektet utgår från en mock-up i PSD-format som anger riktlinjer för huvudvyerna. Utifrån denna samt ett designdokument jobbar du vidare med det grafiska och får till det i HTML/CSS till en slutprodukt som skall vara tvåspråkig (svenska och engelska).

Projektstart är snarast med deadline 21 november 2014. Det är mycket viktigt att du är tillgänglig och inte pressar in vårt projekt i ett redan fulltecknat schema/planering.

Vi tänker oss en prisbild på 400-500 kr/h. Självklart har du F-skattsedel, en välfylld portfolio samt ett effektivt och kvalitetsinriktat arbetssätt. Får vi ett fungerade samarbete finns möjlighet till ytterligare uppdrag då vi har flera spännande projekt under lansering.

Hör av dig till oss på markus @@ midlandactive se med referenser och ditt pris.
markus83 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017