Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Jobbaextra.se säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-09-21, 23:26 #1
jobbaextra jobbaextra är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 24
jobbaextra jobbaextra är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 24
Standard Jobbaextra.se säljes

Hej,
Kommer sälja min nuvarande webbplats www.jobbaextra.se samt domännamnen jobbextra.se, jobbextra.com, jobbasommar.se och jobbasommar.com.

Jobbaextra.se drar in omkring 180 dollar/månad på Google Adsense. Egenutvecklat gränssnitt för platsannonsering med medlemsfunktion för företag och arbetssökande. Avtal med Careerbuilder finns idag så att alla jobb inom kategorin Extrajobb hämtas därifrån regelbundet. Utöver detta finns avtal med Student Consulting från vilka annonser hämtas dagligen.

Antal registrerade företag på sidan är drygt 50 och antalet användare är dryga 4700 st.

Annonser från Jobbaextra.se visas idag på följande sidor: Allaannonser.se, studentannonser.com och Jobrapido.se. Etablerat samarbete finns även med jobinside.se.

Webbplatsen har pagerank 5 och är topprankad på Google på exempelvis sökordet extrajobb. Optimering gjordes nyligen för kombinationer som extrajobb Stockholm och extrajobb Göteborg - denna har börjat ge effekt.

Pris: Bud till [email protected], frågor besvaras även den vägen. Om ni önskar telefonkontakt maila då ert nummer så ringer jag upp.
jobbaextra är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
extrajobb, jobbaextra.se, säljes


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017