Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero supporten

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-20, 18:04 #1
freteks avatar
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
freteks avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
Standard Binero supporten

Någon som vet vad som hänt med Bineros support? Telesupporten är underbemannad enligt telesvararen (varit så i många dagar nu) och det tar lång tid att nå någon som ändå måste lämna ärendet vidare. Senaste svaret jag fick i dag var att jag får vänta till måndag ??!!? va f**n..

Sedan tar det ju nästan 24 timmar att få svar på e-post och då oftast något konstigt standardsvar med följdfråga som ger dem ytterligare tidsfrist, mycket irriterande.
Sitter uppe i den så omtalade migreringen just nu och det funkar ju inte helt smärtfritt kan man säga om man som jag jobbar i .NET miljö.

Så här har det varit hela veckan, trodde de skulle meddela i bloggen om avvikelser förekommer vad det avser supporten men det kanske är detta som är normalt och jag bara haft extrem tur tidigare när jag kontaktat dem (och oftast fått snabb och professionell hjälp).

Någon som upplever samma sak?

Passar även på att fråga om någon driftar .NET 4.0 siter hos Binero och om det funkar bra?
fretek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017