Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker utvecklare och med-grundare till ny affärsidé

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-08-31, 18:51 #1
Patrik Hs avatar
Patrik H Patrik H är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Patrik H Patrik H är inte uppkopplad
Medlem
Patrik Hs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Standard Söker utvecklare och med-grundare till ny affärsidé

Jag kommer att delta på 24 Hour Business Camp i höst med en affärsidé som är en speciell variant av ett affiliate system eller mer ett internetbaserat säljnätverk liknande Google Adsense med höga ambitioner och potentiellt megastor omsättning internationellt.
Jag kan berätta mer om affärsidén via PM som jag lämnat in i ansökan då jag inte vill publicera den för allmänheten ännu pga 24HBC. Den kompanjon jag söker ska kunna hoppa in i ett nytt engagemang redan nu och som vågar ta risker, och har entreprenörsegenskaper.

Den jag söker ska huvudsakligen tillsammans med mig bygga upp den här internettjänsten och jag erbjuder helt öppet en 50% delning av affärsidén. Helst ska du kunna programmera och göra det mesta som behövs för att utan omfattande resurser vara tillräcklig kunnig för att realisera ett projekt på kort tid som typ 24 Hour Business Camp, men det här är mer att utveckla idén vidare och få igång affärsmodellen och det är åtminstone 1-2 år aktivt arbete för att få snurr på allt.

Helst vore bra om du är Stockholmsbaserad, men det viktigaste är att du har drivkraften med tekniska meriter för att vara huvudansvarig för tjänstutvecklingen.

Vem är jag, jo jag är internetentreprenör och har startat en hel del populära sajter i mångmiljonprojekt. Två sajter jag startat har blivit störst i Sverige (brollopstorget.se och familjeliv.se, se KIA-index för trafik). Jag jobbar även internationellt och är just nu engagerad med med 6 andra stora internationella affärskoncept (sociala webbplatser). Jag kommer i detta projekt bidra med mitt kunnande om att utveckla säljbara internetbolag, programmering, affärer, kontaktnät etc.

Kontakta gärna mig och berätta om dig och om du känner dig taggad att påbörja något nytt som kan bli hur stort som helst, så tar vi det därifrån.
Patrik H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017