Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Wordpresskunnig sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-27, 08:32 #1
Amnells avatar
Amnell Amnell är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 30
Amnell Amnell är inte uppkopplad
Nykomling
Amnells avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 30
Standard Wordpresskunnig sökes

Tjenare

I snart två år har jag drivit Konstfeber.se och behöver nu någon som kan ta tag i lite vidareutveckling. Konstfeber kör i dagsläget på Wordpress med eget tema och standard-plugins.

Det viktigaste i dagsläget är att göra det enklare för administratörer att lägga till innehåll på sidan. Så därför skulle jag behöva följande:
* Införa custom post types för att göra det enklare att lägga till innehåll på sidan (konstnärer, tavlor etc.)
* Införa enklare/bättre bilduppladdning vid skapande av varje post. I dagsläget måste administratörer själva konvertera bilder till rätt storlek etc.

Jag söker någon som
* är duktig på PHP,
* har koll på grundläggande SEO (främst hur du får bra permalänksstruktur tillsammans med custom post types),
* kan skapa egna wordpress-plugins,
* kan bildhantering med PHP och Javascript (crop, resize etc.).

I framtiden kommer jag även behöva ett separat system eller ett plugin till wordpress som kan ta emot konstvärderingar och som tillåter administratörer att enkelt följa de inkomna värderingsförfrågningarna, men det tar vi i nästa steg.

Skicka PM om intresse tillsammans med email-adress, kort information om vad du kan samt timpris.
Beställare: Apping AB (innehar f-skatt)
Amnell är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017