Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


2 enkla hemsidor -piece of cake för en webdesigner

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-01-25, 16:50 #1
macaronii macaronii är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 15
macaronii macaronii är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 15
Hej,

Ni har hört det förr... "enkel hemsida / representations sajt sökes för litet företag..." Sedan visar det sig att det som dom vill ha är en ny Aftonbladet.se med 68 extrafunktioner

Men , mina damer och herrar, den här gången är det faktist inte svårare än 2 st enkla hemsidor som skall fungera som representationsajter .... Det är 2 helt skilda sajter/branscher.

Antingen gör Du båda eller bara en.

Jag betalar givetvis det vi kommer överens om och i tid. Visst kan man ha anmärkningar och ändringar kommer ju självklart göras, vem vet, jag kanske till och med behöver göra en ändring flera månader senare ( aaahhh), men förstår att det skall vara enkelt, snabbt och pengarna på fredag

Så nu till specifikationen:

(full specifikation finns )


1. Silver Garden är ett litet trädgårdföretag i Floda ( utanför Göteborg), där de flesta av våra kunder finns. Vi behöver en hemsida, där kunder skall kunna titta på portfolio bilder, skicka offert förfrågan, läsa om lite produkter/förslag mm, .....

2. Cekol Sweden, är svensk general agentur för ett polsk företag. Det är i princip en svensk version av http://www.cekol.pl/en/index.htm , fast enklare ( dock lite snyggare ). Men samma principer, om oss, våra produkter, kontakt osv….



Jag vet, att 1 vecka med dreamweaver och man hade kunnat göra det själv, men jag har inte tid och dessutom vill jag ha det snyggt! - så alla ni som vill ha lite extra pengar ( och en nöjd kund för framtiden!) ge ert bud och så har ni "easy-money". Ni får ju i princip göra hur ni vill , bara resultatet blir bra - har sett jäkligt snygga templates på template-monster: ( Länk ) http://www.templatemonster.com/categ...thor=0&x=8&y=9


P.S Passerar vi 5000 kr är det inte intressant.

MVH

Jonathan
maila helst, ringer upp den jag väljer. ( men svarar på alla mail)
macaronii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017