Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-04, 16:54 #11
Relevansa admin Relevansa admin är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 9
Relevansa admin Relevansa admin är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 9
Citat:
Ursprungligen postat av digi Visa inlägg
Kan inte låta bli att blanda mig in lite:

Känns lite som Relevansa går i någon direkt försvarsposition här. Ser inte helt poängen med det? Även om redrum har fel så är det väl bara snyggare att säga "Oj, då måste någon av våra säljare vara felinformerade. Vi beklagar och ska ta ett snack med dem!". Känns som en sån approach hade gett er lite mer förtroende.

Att även slänga in titlar på sina inlägg ("Nivån på diskussioner samt inlägg är oerhört låg..." samt "Låg nivå på inlägg samt tråd...") gör ju inte saken bättre? Känns inte som det var redrums avsikt att starta nått mindre krig här utan bara skriva av sig lite. Hade det inte varit bättre att bemöta detta lite mer professionellt? Se gärna svar från de andra företag som hänger här, brukar vara lite högre klass på deras svar när de bemöter kritik.

Sen har jag även lite svårt för företag som inte skriver ut vilka som är ansvariga och jobbar där? Relevansa admin, vem är du?

Så ja, jag tar nog redrums sida här, även om han har fel i denna sak, det vet jag inte. Ville bara poängtera att ni skulle kunna bemöta detta lite snyggare

Peace out!
@ digi, sandlåde-nivå på ditt inlägg, "jag tar redrums sida"..

Vi på relevansa förstår att du har mycket tid på händerna och var tvungen "att blanda dig lite" som du själv skriver men du har inte heller nån som helst aning om vad vi levererar, hur eller när. Det var väl det tråden handlade om från början...

Om du har förtroende för oss eller ej får stå för dig, förstår ej varför vi skulle ursäkta något som vi anser är ett rent missförstånd samt egentolkning av redrum.

Om titlarna gör saken bättre eller sämre får stå för dig, vi på relevansa tycker nivån på tråden är låg därav titlarna, vi vet oxå vem som ligger bakom inläggen precis som Gustav skriver, tråkigt när man sjunker så lågt för att smutskasta andra.

Att vi på Relevansas administration svarar på inlägg om vårt bolag samt våra tjänster anser vi ej är att kriga mer att bemöta nyfikenhet samt okunskap!

Vad du tycker är professionellt och vice verse får stå för dig, vi hänger inte här... Vi svarar på kritik riktad mot våra mediaplanerare samt våra tjänster.

Det sitter fem personer som alla är med och tycker till om dessa inlägg, förstår ej poängen med att gå ut med namn på dessa personer...

Som vi skrivit tidigare, vi har rent mjöl i påsen och ser det här som publicitet.
Vi krigar inte mot någon, tar ej detta som påhopp för alla har rätt till att uttrycka sig.
Det hela har varit misstolkning/egentolkning av redrum och sedan tolkning att vi är "oseriösa" och vi har på bästa sätt försökt svara på funderingar samt frågor om de har varit relevanta men tråden har haft en låg nivå samt ämnen varit irrelevanta.

Vid frågor maila eller ring vår support.

Tel: 040-150057
Mail: [email protected]

Väl mött Relevansa admin

Senast redigerad av Alex den 2011-10-07 klockan 17:41 Anledning: Återställt inlägg
Relevansa admin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat