Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-07, 10:05 #55
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Citat:
Jag vill förtydliga att jag inte vet eller känner till något om Relevansas nuvarande verksamhet eller ev. nöjda kunder.

Jag har utöver vad jag läst i denna tråd inte fått några indikationer eller tips om att Relevansa AB, skulle syssla med någonting som av omgivningen kan uppfattas som oetiskt eller på annat sätt värt att klandra.


Peter Forsman | internetsweden.se
Jag vill poängtera att jag inte vet eller känner till något om Relevansas nuvarande verksamhet eller ev. nöjda kunder.

Mitt första inlägg handlade om att en verksamhet _enligt mig_ bör veta och ha erfarenhet av tjänster som erbjuds kunder.
Därav rabblade jag lite förhållanden i SM-kanaler där de lyser med sin frånvaro - vilket _jag anser_ inte inger förtroende för att de behärskar tjänster de påstår sig tillhandahålla.

Att det sedan Yahoo site explorer redovisar 2 inlänkar till sidan, varav den ena är från en platsannons och den andra från sig själva, borgar heller inte för någon större framgångsfaktor..
http://wp.nu/bcBe

Mitt andra inlägg var mer avsett att visa att det finns mycket besvärliga omständigheter för företaget och verksamheten.
(Faktiskt har jag svårt att hitta motsvarande "uppförsbacke" för någon verksamhet..)

Om man under många års tid jobbat med, och för ett flertal bedrägeritjänster, så är det extremt svårt att vinna omgivningens, eller kundens förtroende om man väljer att starta ett nytt bolag, plocka med sig tidigare "tjänsteportfölj" och "vilja göra rätt"..

Jag vill inte på förhand döma ut Relevansa AB, men konstaterar att _jag_ själv inte skulle valt en sån uppförsbacke..

Senast redigerad av Internet Sweden den 2011-10-19 klockan 17:46
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat