Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-27, 20:00 #51
Worm Worm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 104
Worm Worm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 104
Zn4rK: Jag tycker det är dåligt av dig att generalisera så. Det finns många minderåriga med stark ekonomi. Jag själv var god för höga femsiffriga belopp under min senare tid som minderårig. De flesta har naturligtvis inte tillgång till dessa belopp, men dra som sagt inte alla över en kant.

Det finns även många seriösa och duktiga minderåriga. Jag har exempelvis en vän som skrev en 200 sidor tjock bok i ämnet Blackjack vid femton års ålder. Den blev visserligen aldrig utgiven av något förlag, men det berodde snarare på låg efterfrågan än kvalitén på bokens innehåll.

För övrigt hade jag utan tvekan bättre grammatik och stavning i mitt språk vid tolv års ålder än vad du, att döma av ditt inlägg, verkar ha idag. Detta kan troligen bidra till det faktum att småbarn, som du väljer att uttrycka det, ofta verkar mogna.

Denkan: Jag tror inte det är omöjligt att köpa de efterfrågade tingen för 500kr, och med tanke på att Schneaker var villig att sälja för just det priset måste jag ha rätt. Jag har själv ett gammalt skolarbete fullt med innehåll, eget domän, och c:a 75 besökare per dag som jag mycket väl skulle kunna sälja för 500kr. Denna sida har naturligtvis ingen som helst möjlighet till kommersialisering men å andra sidan var det väl inte det som Jeppegoal var ute efter?
Worm är inte uppkopplad