Visa ett inlägg
Oläst 2013-11-07, 00:45 #18
mephisto73s avatar
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mephisto73s avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
Det är ju en rent affärsmässig avvägning man gör, eller en överslagsberäkning om det är lönsamt att "ta strid" med allt vad det innebär i tid, energi och möjligen bad will, jämfört med att gå kunden tillmötes och lägga det till handlingarna (och i bästa fall få en nöjd kund).

Sen kan man se det som att man "premierar dåligt beteende", men det är knappast min sak att uppfostra folk.

Sen drar man givetvis en gräns någonstans mellan den gnälliga kunden och systematiskt bedrägeri.
mephisto73 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat