Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-29, 07:08 #4
freteks avatar
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
freteks avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Hej!

Vill till en början be om ursäkt för att du fått denna upplevelse av oss. Det är tyvärr en olycksdrabbad dag idag. Vi har haft stora problem med vår Internetleverantörer i Miami där vår amerikanska support sitter. Efter 19 varje vardag så tar vår amerikanska support över, det står även på support sidan.

Guiderna är något vi jobbar med hela tiden och försöker förbättra, vi har supportpersonal som jobbar med dom och ändrar på dom när något är oklart. Men jag håller med om att det kan bli mycket bättre.

Svarstiden dom senaste veckorna när det gäller chatten ska vi självklart se över och åtgärda asap, dom ska vara precis lika korta som telefonen.

Finns det något mer jag kan hjälpa dig med nu direkt ?

Med vänlig hälsning,
Fredrik
Alla mina försök att kommunicera med supporten igår skedde före 19:00.

Gör nya försök idag. Det är visserligen långfredag men är det 24/7-365 support så är det. (chatten verkar dock stendöd, ingen respons alls ännu +10min)

Tips till Frebjo
Om ni la 2-3 dagars arbete på att skriva ner bättre beskrivningar till kontrollpanelen och jobbade några timmar med översättningarna tror jag att trycket på supporten kommer minska rejält. Eller så är det bara jag som är korkad och har svårt för kontrollpanelen.

Idag kommer jag testa lite vidare och lägga över några databaser, installera CMS osv, det skall bli spännande och se hur det fungerar.
fretek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat