Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-23, 07:58 #5
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Citat:
Ursprungligen postat av BarateaU Visa inlägg
Tydligen får man inte ha en åsikt eller "speak your mind" om du inte är thomas bodström eller är geni enligt lagboken paragraf bli blo bla fast topic är tydligt.
Visseligen kanske jag inte talar öppet i samma mån som Partik men jag kan mycket väl tycka eller hålla med han i många fall.

JAG TYCKER DE GÖR FEL, frågan är svarad utan att evolvera mer och himla med ögon eller text. Sen kan folket som gör sitt "jobb" självklart tycka annat då dem möjligen har fått en uppgift som stor del av folket tycker sticker i ögonen "uppenbarligen, annars hade vi inte haft den här tråden". Då de inte utför sin uppgift på ett snyggt eller mänskligt sätt "brotta ner, tvinga någon till nått som den inte vill, göra den fysiskt/psykiskt illa, göra narr av en". Sen om det är bedrägligt beteende, ge dagsböter i X dagar mm väger jag inte mycket vikt i då summar är 30kr eller vad V-trafik har i taxa. Ush.
Tycka är en sak - och helt ok för min del - men du kommer faktiskt med ganska tvärsäkra påståenden (inte åsikter) som du sen inte kan backa upp och det gillar jag inte men som sagt att tycka att det är fel är inget jag argumenterar emot.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat