Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-20, 14:02 #6
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
Nu får du ändå skärpa dig Johannes. Klart som fan att jag vet vad warehousing/lagerhållning är. Att du drar fram en definition (som just nu diskuteras inom ramarna för det nya registraravtalet pga dess otydlighet) som jag missade i mitt inlägg är en sak. Att du försöker lägga ord i munnen på mig och ifrågasätta mina kunskaper är något helt annat.
Nej Jonathan, jag tänker inte skärpa mig. Du börjar uppenbarligen inse att hela din argumentation och gräv nu faller platt eftersom du inte insett att avtalet reglerar warehousing av .SE domäner, men lämnar öppet för övriga TLD:er. Att du nu helt plötsligt anser nuvarande avtal vara otydligt är således förståeligt, men det får stå för dig. För många av oss andra och uppenbarligen också IIS är det solklart.

Och att diskutera detta utifrån ett eventuellt nytt registraravtal ser jag ingen poäng i överhuvudtaget. Det är nuvarande avtal samtliga parter förhåller sig till och inget annat. Och att du hoppar på en branschkollega på det här sättet och kallar deras verksamhet för lurendrejeri och kriminell trots att de uppenbarligen inte gör något fel utifrån rådande avtal är bara lågt.

Sedan kan du självklart tycka vad du vill om verksamheten i sig men du bör ändå uppdatera din post och förklara att du missat en extremt viktig del i nuvarande avtal samt i samband med detta också be om ursäkt.

Senast redigerad av eng3l den 2012-01-20 klockan 14:07
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat