Visa ett inlägg
Oläst 2010-11-10, 10:10 #16
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av hnn Visa inlägg
Som jag skrev tartar... Så tycker jag avtryckarfingret är väldigt hett just nu.
Trådar låses, inlägg raderas hit o dit.

Yttrandefrihet!

Alex: läs igenom vad sjutton du skrev. Opartisk för Binero och "har en dispyt med loopia" tycker jag inte passar ihop. Nog fan är du partisk åt något håll.

Binero skyddar du och Loopia får man kasta skit på. (enligt dig).
Antingen är du opartisk åt alla (och sätter samma gräns överallt) eller så ska du tänka efter ifall du passar med den titeln du har här.

Det bör nog tartar... också göra.
Du är nog lite snabb att tolka in saker i det Alex skrev och svärord var väl lite att ta i. Det kan lätt bli lite konstigt ifall man går in och modererar i trådar där man själv är aktiv eller särskilt involverad på något vis och därför är det i de fåtalet fall bättre att låta en annan moderator göra det.

Du drar också slutsatser utifrån ett fåtal trådar den senaste tiden. Om du går in och tittar på samtliga modererade trådar under det senaste året så ser du nog att det inte finns någon favorisering. Jag upplever också att samtliga moderatorer och admins är så opartiska som det går. Sedan får man vara tråkig och upprepa mantrat att det givetvis också beror på vad forummedlemmarna rapporterar.

Det känns även som att du missbrukar ordet yttrandefrihet. Det innebär inte att en sajt förlorar rätten att kontrollera sitt innehåll. Vi har dessutom tillåtit och fortsätter även att tillåta en hel del mindre bekväma åsikter att synas vilket framgår tydligt om man läser forumen mer noggrant.

Så till det praktiska. Vad gäller Binero-tråden så är det självfallet fritt fram att ta upp diskussionen i en annan tråd (dock inte fiskande efter personlig support) och vad gäller den tråd jag modererade som du blev sur på så hade inte de borttagna inläggen något med frågeställningen att göra och sidospåret finns som sagt var redan i en ny tråd.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-11-10 klockan 10:18
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat