Visa ett inlägg
Oläst 2010-06-12, 10:54 #67
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Så det är ok att klappa andras ryggar så länge man inte blir klappad själv?
Till vem ställer du frågan? Som jag ser det kan det även vara åt andra hållet, en kan skapa en tråd och efterfråga en tjänst. Man vet vem som har tjänsten, men pga att denne är konkurrent eller om man är sur på denne, underlåter man att nämna den tjänst som skulle möta den efterfrågade tjänsten.
Så självklart finns det de som klappar om andra och de som gör vad man kan för att motverka andra, båda är väl fel isåfall?

Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
och det inte är uppenbart att man gör reklam i varenda tråd man kan.
Självklart får man inte göra reklam i varenda tråd, endast när ens tjänster är unika och ingen vet om det och att det hjälper trådskaparen, se gärna mitt förslag ovan till ändring av regler. I sista punkten kan ett webbhotell tex. skriva om egna tjänster om dom är unika och hjälper trådskaparen, men det lämnar det ändå öppet för moderatorerna att bedömma om posten ska raderas eller inte, missbruk ska beivras av de som konsekvent gör reklam för vanliga eller standard webbhotellstjänster. På detta sättet vet alla vad om gäller, för som det är nu så tillåts ju egenreklam i vissa fall. (uppenbarligen alla mina inlägg som inte blivit raderade)
Om någon frågar, jag letar efter ett gratis reklamfritt webbkonto med php stöd, och inget svarar och säger EgenSajt. Det är väl klart att jag går in och svarar på en sådan tråd, när EgenSajt åtminstone är helt ensamma här, är detta så konstigt? Men numera känner som tur är alltfler till vad EgenSajt erbjuder och därför finns det mindre behov för mig själv att nämna egna tjänster.

Senast redigerad av Danielos den 2010-06-12 klockan 12:15
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat