Visa ett inlägg
Oläst 2010-06-05, 10:21 #7
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 352
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 352
Citat:
Ursprungligen postat av Lumax Visa inlägg
Nu börjar budgivningen tyvärr på 50k, annars hade jag bjudit 5k.
Tack Lumax, det är fortfarande för lågt men jag lovar att ha det i bakhuvudet ifall jag mot förmodan ändrar mig.

AnOnYmUs, det är väl så jag också tänker.

DistansData, muskelflex.se samt flexar är säkert bra men flex.se är klart mycket bättre...

Vi får varje vecka e-post som ska till företag som har flex i sitt namn, även företag som stavar snarlikt flex. Offerter, supportärenden etc. Företag är säkert intresserad av att dessa faktiskt kommer rätt. Jag känner till fall av domänförsäljning där ett företag köpte upp en se-domän som var snarlikt deras eget. Summan var då i det lägre 6 siffriga området. Annan försäljning som nästan nåde upp till det 6 siffriga beloppet. I båda fallen var det inga budgivningar utan förhandlig direkt mellan olika bolag. Det pågår en domänhandel utanför WN som har höga summor. Saken är den att många företag vill inte finnas med i lister där domänets pris figurerar.

Visst, det finns många drömmare. Har själv reggat domäner som jag tycker är lysande men har släppt efter något år när man vaknar upp. Dock är flex.se inte en sådan domän.

Senast redigerad av Jan Eriksson den 2010-06-05 klockan 10:25
Jan Eriksson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat