Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-10, 12:50 #18
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 399
Citat:
Ursprungligen postat av annahelin Visa inlägg
Visserligen är jag nykomling men jag skulle lätt kunna tänka mig att läsa igenom jobbannonser. Kanske inte 4-6 timmar om dan, men åtminste 4-6 timmar i veckan. Självklart löser inte det problemet men det är ett steg åt rätt riktning.

Sedan kan man tänka på ett annat sätt, om folk tycker att det går segt och vet att de behöver hjälp, varför inte erbjuda sin hjälp? Visst, det är att arbeta gratis, men det betyder inte att EN person måste arbeta mycket gratis. Det kan betyda att 10 personer arbetar lite gratis.
Bra skrivet

Sen förstår jag inte varför man måste ha betalt för allting. Varför kan man inte istället bara ställa upp och vara hjälpsam och försöka få WN framåt? Finns säkert en del som kan, vill och har möjlighet till detta och inte kräver betalning.

En betalning behöver inte alltid vara pengar. Kan lika gärna vara att användarna visar tacksamhet för det man gör eller att man då och då får ett trevligt PM med "Tack, för att du ställer upp och publicerar annonserna snabbt" då blir man glad själv och får mer energi som människa.
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat