Visa ett inlägg
Oläst 2004-04-29, 22:49 #18
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
Handlar det om att erbjuda webbverktyg för att de ska kunna "generera"/publicera en egen websida enkelt och smidigt eller vad går hela projektet ut på? Isåfall känns det ändå som det faller lite på behov eftersom Dreamweaver och dyliga program finns.
Jag vet inte men när jag öppnar Dreamweaver så narrar det bara runt i skallen på mig vad ska det då inte göra för det stora flertalet politiker som knappt använder datorer.

Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
För övrigt känns det väl som om de flesta kan få en egen sida under t.ex. moderat.se osv.. För att projektet ska kännas intressant (här) krävs ju en genomtänkt idé som fungerar kommersiellt. Så skulle vara väldigt intressant att höra vad tanken är lite mer specifikt?
OK men nu är det såhär att om jag hade ett färdigt projektet VARFÖR skulle jag då vända mig hit då skulle jag naturligtvis sätta någon eller några av mina anställda på det och inte vara beredd att dela med mej av iden/intäkterna.
Sen hade jag hoppats att det skulle dyka upp mer av intressanta förslag och tänkvärda idéer och inte en massa småkonflikter som förvisso kan vara intressant tidsfördriv att läsa men det för inte ämnet framåt.
MickeH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat