Visa ett inlägg
Oläst 2003-05-23, 19:54 #5
Pekay
Guest
 
Inlägg: n/a
Pekay
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by WN+May 23 2003, 05:11 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (WN @ May 23 2003, 05:11 PM) <!--QuoteBegin--Pekay@May 23 2003, 02:56 PM
Tja, adda mig på ICQ.
434645
Först och främst Välkommen peter3


@Pekay att du inte vill föra en dialog här när du är mitt i din egen ATF förstår jag till 100%, man vill ju inte spela ut alla sina kort först, och bevisligen känner din motpart till wn.se, men av kunskapen du visar förut vore det intressant med en spontan kommentar.

Personligen skulle jag bli mycket förvånad om peter3 blir tvungen att lämna ifrån sig domänen då p3 inte är ett registrerat varumärke av SR, om du inte aktiverar siten innan allt är klart och inte erbjuder dom att köpa den utan sitter lugnt och väntar på ATF's beslut så tror jag du fixar det. I mitt fall förstår jag nu att jag inte skulle ha p6.se pga SR's varumärke och anser att allt funkade, men att det var onödigt att jag stod med i lottningen när spelet var kört redan.

Thomas [/b][/quote]
Varför jag föredrar livediskussion är för att jag måste fråga rätt mycket saker för allt beror på hur situationen är.

Går inte säga rakt av att såhär är det och detta gäller, utan allt beror på hur situationen är.
Därför orkar jag inte svara det i 30 olika inlägg!

Då orkar jag inte bry mig alls :-)
Då får killen sköta det på sin egen hand.


En grund sak som peter måste förstå är att inarbetade namn i Sverige är densamma som varumärken.
T.ex. finns det ett namn som är "pk2003r0xx0r" som är känt i Sverige, så är det densamma som
ett registrerat varumärke.

Med det sagt så vill jag bara säga att P3 kan klassas som ett varumärke då det är känt samt svensk radio.
  Svara med citatSvara med citat