WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Diskutera WN (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Varför inte (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1037885)

ponting 2009-09-09 09:25

Varför inte
 
En liten: donera en slant knapp?? Jag skulle deffivit bidra med en!

Mortekai 2009-09-10 17:09

Inget dåligt förslag Ponting, inte dumt alls!

Eric Sigurdsson 2009-09-11 07:01

Citat:

Ursprungligen postat av ponting (Inlägg 20321267)
En liten: donera en slant knapp?? Jag skulle deffivit bidra med en!

Vem ska du donera till?

tartareandesire 2009-09-11 15:21

Donationer känns ganska B och hör mest rent ideella projekt till (inte för att jag har något emot det dock). Det måste ju i så fall också beslutas om vad donationerna ska gå till. Det enda som känns motiverat för WN:s del är någon välgörenhet typ WWF.

najk 2009-09-11 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20321598)
Det enda som känns motiverat för WN:s del är någon välgörenhet typ WWF.

En pott för att deltidsanställa en moderator kanske? Tycker det låter som en bra ide, kanske rentav med "subscription paypal" så man kan bidra per månadsbasis..
Eller belöna de moderatörer som generöst bidrar med sin tid för att hålla reda på trollen

tartareandesire 2009-09-11 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av najk (Inlägg 20321600)
En pott för att deltidsanställa en moderator kanske? Tycker det låter som en bra ide, kanske rentav med "subscription paypal" så man kan bidra per månadsbasis..
Eller belöna de moderatörer som generöst bidrar med sin tid för att hålla reda på trollen

Då donerar jag nog hellre till WWF och hoppas fler gör det. Tveksamt om någon av de moderatorer som finns vill ha en deltidsanställning som moderator? Jag tror de har betydligt mer utvecklande jobb i övrigt och jag tycker de sköter sig mer än tillräckligt bra utifrån de förutsättningar som finns.

mynameisfredrik 2009-09-14 14:22

Citat:

Ursprungligen postat av ponting (Inlägg 20321267)
En liten: donera en slant knapp?? Jag skulle deffivit bidra med en!

Jag hr redan givit dom en donations plugin men vet ej om dom kommer att använda den.

Alex 2009-09-14 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av mynameisfredrik (Inlägg 20321921)
Jag hr redan givit dom en donations plugin men vet ej om dom kommer att använda den.

Vem skickade du den till?
--
Jag tror inte att det skulle vara aktuellt med en donera-funktion. Det är en bra tanke, absolut. Men WN är en kommersiell verksamhet, som inte skall livnära sig på donationer. Det kan absolut tas upp för diskussion... *Skapar admin/mod tråd*

mynameisfredrik 2009-09-14 20:42

några bra grejo till wn.se
 
Citat:

Ursprungligen postat av Alex (Inlägg 20321927)
Vem skickade du den till?
--
Jag tror inte att det skulle vara aktuellt med en donera-funktion. Det är en bra tanke, absolut. Men WN är en kommersiell verksamhet, som inte skall livnära sig på donationer. Det kan absolut tas upp för diskussion... *Skapar admin/mod tråd*

tomas, ägaren till wn

Taras 2009-09-15 08:56

Varför inte bara klicka på ett par reklambanners dagligen om ni känner att ni vill ge dem inkomster?


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson